Fetească Neagră, România Pitorească

Fetească Neagră, Domeniile Dealu Mare, Urlaţi

Vin demisec, DOC-CMD, 14.5%
Produs de Societatea de Promovare a Vinului, Domeniile Dealu Mare, gama România Pitorească
Anul: Probabil 2009
Aproximativ 11 lei, Real

După Feteasca din gama Romanian Wine, deşi am urlat puţin pe un deluşor al Domeniilor, am zis că o plimbare prin România Pitorească nu are cum să strice. Mai ales după ce am citit câte ceva despre Societatea de Promovare a Vinului. Să fiu exact, după ce am văzut că este condusă de Rareş Marinescu, personaj bine cunsocut în industria autohtonă a vinului.

Şi bine am făcut căci am descoperit un vin dens, cu aromă puternică de gem de prune, prune uscate, miere şi mirodenii. Corpolent, rotund şi catifelat, cu alcoolul bine ascuns, are o latură comercială clară fiind vinificat demisec. Finalul este lung, prietenos, cu un rest nederanjant de zahăr şi ceva piper. Aş fi preferat o variantă în sec, dar şi aşa este un vin cu tipicitate foarte bună la categoria sa de preţ.

One response to “Fetească Neagră, România Pitorească

  1. Pingback: Feteasca Alba 2009, Romania Pitoreasca | Cuvinte despre vinuri baute si incercate

Leave a Reply

