Fetească Neagră Eclipse 2009, Crama Basilescu

Fetească Neagră Eclipse, Crama Basilescu
Dealu Mare Demisec, 14.5%, Cules târziu. Nu stiu cât de târziu
35 de lei, Zilele vinul.ro

Am achiziționat sticla de Fetească Neagră Eclipse de la zilele vinul.ro cu 35 de ron pentru că mi s-a părut un preț decent pentru calitatea oferită. Acum am deschis-o și încerc sa vă povestesc despre vin, băut mai pe îndelete.
Culoare foarte tânară, fără bordură cărămizie pe care am întâlnit-o de obicei la Feteștile precedente.
Nas elegant de prune, fructe de pădure, coacăze și note de cacao plus ceva ciocolată. Gust în aceleași note de fructe de pădure, prune, cacao, note de lemn bine integrat. Apar și note florale, parcă de violete, dar nu sunt sigur. Deloc.
Eclipse 2009 nu excelează prin corpolență și prin structură complexă dar e placută chiar dacă îmi dă impresia ca ar trebui baută acum.

Postugustul îmi lasă o impresie negativă. Mediu dar inconsistent cu note lactate și alcool prea agresiv.
Cum e această Fetească Neagră? Dezamăgitoare, diferită de ceea ce am băut la zilele vinul.ro. Poate trebuie decantată, aerisită mai mult. Eu nu am putut să-i acord astăzi mai mult de o oră. Dar am pus diacritice.

Leave a comment